Гарантія

Найпоширенішим міфом сучасного покупця є впевненість у відсутності будь-яких гарантій щодо товару, отриманому через інтернет-магазин. У споживача складається враження, що лише в салоні або магазині знаходиться сертифікований та якісний товар від офіційного виробника.

Маємо запевнити вибагливого клієнта, що інтернет-магазини користуються послугами одних і тих самих постачальників, що й інші торгові мережі.

В нашому магазині «Дім матраців» знаходяться лише сертифіковані меблі, на які розповсюджено гарантійні зобов’язання перед покупцем, підтвердженням яких є гарантійний талон як від самого виробника, так і від магазину. На кожну одиницю товару існує свій гарантійний термін, у продовж якого постачальник здійснює безкоштовний ремонт  або заміну пошкодженого товару на новий.

З боку покупця рекомендовано зберігання гарантійного талону й документу, що підтверджує здійснення оплати меблів у продовж всього зазначеного гарантійного терміну. На жаль, без вищевказаних документів, гарантійне зобов’язання втрачає свою дію.
Існує декілька умов, з причини яких гарантійна угода унеможливлюється:
-    у разі самостійного транспортування товару споживачем;
-    у разі некомплекту або пошкодження товару, про що покупцем не було заявлено письмово під час прийому товару;
-    у разі порушення правил самостійної збірки меблів;
-     у разі порушення правил експлуатації або непрофесійного ремонту;
-    у разі стихійного лиха або умисного пошкодження меблів третіми особами.

Про некомплект частин або пошкодження виробу під час доставки необхідно негайно зателефонувати в інтернет-магазин «Дім матраців» за вказаними на сайті телефонами, і Вашу заяву буде розглянуто якнайшвидше. До того ж, свої претензії або позитивні відгуки щодо товару, придбаного в нашому магазині, Ви можете опубліковувати на сайті інтернет-магазину «Дім матраців».