Умови повернення товару

 14 днів – саме стільки часу має споживач за законом України на повернення товару  до магазину, у подальшому діє повернення за гарантією (якщо товар бракований).

Повернення товару можливе за умови цілісності упаковки та належної якості, тобто виріб має зберігати первинний вигляд, споживчі властивості, ярлики тощо. Насамперед, покупець має надати розрахунковий чек, гарантійний талон та всі інші документи, які він отримав разом із матрацем, диваном або іншими меблями.

Якщо споживач поскаржився на дефект або некомплект виробу, виявлений під час його отримання, інтернет-магазин «Дім матраців» обов’язково поміняє пошкоджений товар на повноцінний інший або запропонує альтернативний варіант (за погодженням покупця).

Однак, покупець має нести відповідальність за самостійну доставку товару та за його установку.
У разі дефекту на меблях, спричиненого непрофесійними діями третіх осіб ( збірка дивану, корпусних меблів, пошкодження тканини або корпусу виробу, забруднення матрацу тощо), інтернет-магазин не приймає виріб назад і не надає послуг з його ремонту та доукомплектування.  

Особливу увагу слід звернути на деякі особливості продукції «Дім матраців», а саме: Вас може насторожити специфічний технологічний запах, що відчувається одразу після зняття поліетиленової упаковки з ортопедичного матрацу. Більшість виробників застосовує спеціальний клей для скріплення різних шарів між собою у виробництві матраців. Не слід одразу турбуватися щодо якості та отруйних властивостей виробу. Ця речовина є високо летючою та нешкідливою. За декілька годин вона зникне з вашого приміщення, не завдавши жодної шкоди для здоров’я як дорослих, так і малюків.

 Слід зазначити, що всі наші товари, без виключення, мають відповідний сертифікат якості, який гарантує не тільки зручність, а й абсолютну безпечність  у використанні.